Включва пакет Домоуправител + Техническа поддръжка.
Професионален домоуправител
Специалист с опит, който знае всички актуални закони, свързани с етажната собственост, умее да работи с хора, да организира и координира. Освен това, като служебен домоуправител, той е безпристрастен. Наемайки платен домоуправител, той поема отговорността за:
АДМИНИСТРАТИВНА ЧАСТ:
- Ежедневно управление на ЕС от персонален квалифициран професионален домоуправител и поддръжка на необходима документация.
- Организиране и прожеждане на Общи събрания на Етажната Собственост, съгласно изискванията на ЗУЕС – първоначални, периодични, спешни и пр.
- Изготвяне на Правилник за вътрешния ред на ЕС, съобразен с действащото законодателство и разпоредби, организиране на ОС за приемането му и контрол за спазването му от всички живущи.
- Изготвяне и поддръжка на Книга на собствениците и ползвателите, съгласно изискванията на ЗУЕС.
- Всички процедури и действия по регистрацията на ЕС в общината, съгласно ЗУЕС.
ТЕХНИЧЕСКА ЧАСТ:
- 24-часова телефонна линия за всякакви сигнали относно проблеми и аварии в ЕС и максимално кратки срокове за реакция и посещение на техническото лице.
- Ежеседмично посещение от квалифицирано техническо лице по предварително установен график, изготвящо протокол за установени нередности в ЕС.
- Организация по отстраняване на възникнали проблеми, аварии и неотложни ремонти в ЕС.
- Изготвяне на годишен план за ремонти, реконструкции и реновации на ЕС и действия по приемането му.
- Съдействие при избор на фирма за планови ремонти и обновления, сравняване на оферти и условия, организация и контрол на качеството на извършените ремонти.
- Организиране и извършване на хигиенизацията на общите части и прилежащите части около сградата.
- Организиране и извършване на дератизация, дезинсекция и обезпаразитяване на общите части, избени и тавански помещения и др.
- Организиране и извършване на снегопочистване в прилежащите части около сградата.
- Организиране поддръжката на асансьори от лицензирана фирма-партньор с гарантирано високо качество на извършваните услуги от квалифицирани техници.
ФИНАНСОВА ЧАСТ:
- Изготвяне и изпълнение на Годишен Бюджет на ЕС, съобразен с конкретните нужди на ЕС и всички законови действия по приемането и прилагането му.
- Създаване и обслужване на задължителен Фонд „Ремонт и обновления“ – поддържане на средствата в специална „клиентска“ сметка, собственост на Управителния съвет или Сдружението на собствениците, средствата по които се ползват само за предвидените в ЗУЕС цели, с постоянно и прозрачно управление, достъпно за всеки собственик и ползвател.
- Събиране на дължимите месечни вноски от собствениците и ползвателите по удобен за тях начин – банков път, в касите на Easy Pay, ePay или чрез посещение от наш представител.
- Стриктно следене и заплащане в срок на дължимите суми към електроразпределителни, водоснабдителни и други дружества.
- Изготвяне на месечни отчети относно събраните такси, неизрядните платци, извършените разходи и т.н.
ЮРИДИЧЕСКА ЧАСТ:
- Безплатна медиация от лицензиран медиатор в случай на възникнали междусъседски спорове, както и на всяко Общо Събрание на ЕС.
- Събиране на стари легитимни вземания.
Юридическа гаранция върху дължимите вноски чрез предвидените законови действия. - Принудително изпълнение върху приети решения на Общо Събрание на ЕС спрямо недобросъвестни собственици и ползватели по реда на Гражданско-процесуалния кодекс и действащото законодателство на Република България.
- Подвеждане под отговорност на трети лица, виновно причинили щети в ЕС.
- Представителство пред общини, дружества за комунални услуги при възникнали спорове относно правата и задълженията на собствениците и изготвяне на необходимите жалби и документи.
- Защита на законовите права и интереси на всички собственици и ползватели в ЕС, спрямо трети лица.
- Пълно съдействие и разясняване на условията на Национална Програма за Енергийна Ефективност (НПЕЕ) – „саниране“, съдействие по вземане на решение от собствениците в ЕС за кандидатстване по програмата.
- Пълно обслужване от квалифициран и правоспособен юрист по процедурата за кандидатстване, в това число – регистрация на сдружение на собствениците, регистрация в регистъра БУЛСТАТ, и всички останали действия от подготовката за кандидатстване до завършване на програмата.